Meilt on tihti küsitud, miks just Apple tooted? Miks mitte näiteks mõni muu firma?
“Olla rikkaim mees kalmistul ei ole mulle oluline. Magama minna öösel, öeldes, et oled teinud midagi imelist... see loeb mulle.” Need kuldsed sõnad on öelnud Apple ettevõtte hing ja süda Steve Jobs. Antud sõnades peitubki Apple toodete fenomen - need on imelised!
Brand is everything
Apple on tuntud just oma lihtsuse ning kasutusmugavuse poolest ning see on olnud alati nende põhiline eesmärk oma tooteid disainides. Isegi kui seadmed ning tehnoloogia arenevad aina edasi, siis Apple suudab endiselt luua tooteid, mis sobivad absoluutselt kõigile mugavaks kasutamiseks.
Kui on miskit, milles Apple on vaieldamatult parim, siis selleks on 100% järjekindel bränd. See ei tähenda, et nad ei areneks edasi, vaid nad lihtsalt ei tee muudatusi, mis võiksid pärssida mugavust ja õõnestada nende brändi kuvandit.
Nende puhast modernset välimust, kasutusmugavust ja energiat on tunda kõiges, mida nad kunagi loonud on. See aitab inimestel kõigi Apple toodetega seotud tegevustes olla rohkem SINA peal. Pole vahet, millist seadet kasutada, olgu selleks Macbook, iPhone, iPad, iMac, Apple Watch jne. Esikohal on mugavus, kiire ühilduvus ning stiilne välimus.
Iga ettevõte eesmärk on alati edasi areneda, sest muidu ta lihtsalt hääbub ja kaob ära oma konkurentide keskele. Kunagi üks Apple disainereid ütles hästi: „Meie eesmärk on väga lihtne, alati disainida ning teha paremaid tooteid. Kui me ei saa teha miskit, mis on eelmisest või teistest parem, siis me lihtsalt ei tee seda!“
Alati paar sammu teistest ees
Apple võib küll näida oma valdkonna liidrina, kuid sellegipoolest üritavad nad olla ekstra paar sammu ees, et nende kasutajatel oleks alati oodata midagi uut, värsket ja lahedat. Apple klientidel püsib elevus ning ootusärevus uue seadme suhtes. Just see ongi põhjus, miks nad püsivad liidritena, mitte lihtsalt järglastena. Nad domineerivad.
Apple toode esindab lisaks muule ka elustiili. Tarbija pannakse tundma end parema, moodsama inimesena kui ta omab Apple tooteid.
Lugu, mida nad läbi turunduse räägivad on alati olnud väga jõuline: nende tootes väljendub elustiili, innovatsiooni, kirge ja stiili - miks ei peakski keegi tahtma olla osa sellest kõigest? See on justkui kuulumine eksklusiivsesse klubisse, millel on miljoneid liikmeid üle maailma. Apple tooteid omades jagad ning esindad neid samu ideaale ja põhimõtteid, mille eest see bränd seisab.
Sama lugu on ka tegelikult Mobipunktiga. Miks meie hakkasime just Apple toodetega tegelema oli puhtalt sellepärast, kuna me uskusime täielikult nende töö eetikasse ja visiooni. Meid köitis mõte sellest, et inimeste elusid üritatakse muuta paremaks ning lihtsamaks. Täpselt nagu Apple panustab oma inimestesse nii teeme seda ka meie. Me läheneme oma klientidele personaalselt ning oleme abiks alustades toote valiku tegemisel kui ka hilisemas tulevikus.
Täna on tore meenutada, et 3 aastat tagasi oli meil kõigest väike ruum Kristiines, Mööblimaja juures. Alustasime väikselt, kuid kui mujalt ei saanud, siis meie juurest ikka sai. Kliendid, kes meie juures käisid teadsid, et me ei viivitanud kunagi ühegi tegevusega, leidsime alati kiirelt parima lahenduse, remontisime ning aeg-ajalt tõime ja viisime klientidele nende seadmeid isegi koju kätte ära. Neid põhimõtted on juurdunud meie sisse tänase päevani.
Mõte oli ja on teha alati oma klientide elu mugavamaks ning läbi sellise tegevuse oleme välja teeninud usalduse ning arenenud üheks peamiseks Apple toodetega tegelevaks ettevõtteks Eestis.
Toome teieni punktid, mis on Apple juhtmevabad AirPods 1 ning AirPods 2 kõrvaklappide vahe. Kas AirPods 1 omanik peaks ostma endale uuemad?…
Loe lähemalt ›
Ootame oma meeskonda särasilmset müügiesindajat, kes kiirgab positiivset energiat ja on avatud suhtleja!…
Loe lähemalt ›