Kalasadama 4a (Rumbi 4), Tallinn · E-R 9-19 L 11-17 P 11-15
Et     Ru     En
Eesti     Русский     English

Garantiitingimused

1. Kõikidel uutel Apple toodetel kehtib 12. kuu pikkune tootjapoolne garantii nii füüsilisele kui ka juriidilisele isikule. Füüsilisele isikule laieneb täiendav Euroopa Liidu 24 kuuline pretensioonide esitamise õigus. Rohkem informatsiooni Apple tootjapoolse garantii ning tingimuste kohta saab lugeda siit: https://www.apple.com/legal/warranty/products/mac-estonian.html.

2. Remonttöödele (vahetatud varuosale) kehtib garantii 12 kuud alates remonditud seadme üleandmise kuupäevast välja arvatud, kui ei ole arvel/töölehel kokku lepitud teisiti.

3. Kasutatud seadmele kehtib 24 kuud garantiid nii füüsilisele kui ka juriidilisele isikule (garantii alla ei kuulu aku loomulik kulumine).

4. Toote või varuosa vahetamisel garantii korras kehtib edasi algne garantii või kolm kuud garantiid, olenevalt sellest, kumb on pikema kestusega.

5. Ostetud või remonditud toote garantii kehtivust tõendavaks dokumendiks on ostuarve, panga poolt kinnitatud maksekorraldus või hooldustöö kviitung/tööleht.

6. Garantiiperioodi vältel parandatakse või asendatakse defektne seade/varuosa tasuta.

7. Mobipunkt ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kahjude eest nagu vara või informatsiooni kahjustumine, käibe või kasumi kaotamine.

8. Käesolev garantii muutub kehtetuks järgmistel tingimustel: mehaaniline vigastus (kukkumine, vee- või niiskuskahjustus) toote kasutusreeglite või -tingimuste rikkumine, toote seerianumber on muudetud, eemaldatud või loetamatuks muutunud, loodusjõududest, õnnetusjuhtumist või tulekahjudest tulenevad vigastused ning selleks mitte ettenähtud või ebakvaliteetsete lisaseadmete kasutamisest tulenevad puudused.

9. Kui seade osutub korras olevaks, siis peab klient tasuma diagnostikatasu vastavalt Mobipunkt OÜ remonditööde hinnakirjale.

10. Kui seade on katki kliendi süül, siis peab klient tasuma diagnostikatasu vastavalt Mobipunkt OÜ remonditööde hinnakirjale tasulisest remondist loobumise korral.

11. Tekkinud probleemist seadmega peab klient teatama Mobipunktile telefoni või e-posti teel 5 päeva jooksul alates puuduse esinemisest, kuid enne garantii lõppu.

12. Enne seadme garantiisse edastamist palume teha selle sisust varukoopia, eemaldada kogu isiklik teave ja maha võtta kõik paroolid. Seadme sisu võidakse hoolduse käigus kustutada, seade asendada ja/või tarkvara ümber vormindada.

13. Garantii teostus toimub ainult Mobipunkt OÜ esinduses või vastavalt volitatud teenusepakkuja juures.

Ostu sooritades kinnitab klient, et mõistab Mobipunkt OÜ garantiitingimusi ja nõustub nendega.

Mobipunkti garantiitingimused kehtivad alates 01.05.2022
 
Toode on lisatud ostukorvi

Meie veebileht kasutab küpsiseid


Veebilehe paremaks toimimiseks palume teil lubada küpsiste kasutamine. Kasutame küpsiseid kasutajakogemuse parandamiseks, sisu ja reklaamide isikupärastamiseks, sotsiaalse meedia funktsioonide pakkumiseks ning liikluse analüüsimiseks. Loe lisaks meie privaatsuspoliitikast.

Ainult vajalikud