Müügitingimused kehtivad Mobipunkt OÜ (edaspidi Müüja) ja Mobipunkt OÜ internetipoe kliendi (edaspidi Ostja) vahel.
Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel Eesti Vabariigi seadustest, Võlaõigusseadusest, muudest õigusaktidest ning e-poe kasutuslepingus kokkulepitust.
Müüjal on õigus teha e-poes mistahes muudatusi nii informatsiooni kui ka hinna suhtes ilma klienti ette teatamata.
Müüjal on õigus ühepoolselt muuta müügitingimusi ilma ette teatamata.
Toote tellimuse vormistamise ja selle eest tasumisega kinnitab Klient, et on nõustunud müügitingimustega.
2. Kauba maksumus
Kõik e-poes olevad hinnad on eurodes ning sisaldavad 20% käibemaksu (välja arvatud komisjonikaubad, mille käibemaksumäär on 0% vastavalt KMS §41 seadusele).
Müüjal on õigus muuta e-poes hindu ilma etteteatamata. Kui e-poes on muudetud hindu peale Kliendi poolt tellimuse esitamist ja selle eest tasumist, siis kohustub Müüja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega (välja arvatud kui on juhtunud inimlik eksitus hinna sisestamisel või tehniline viga süsteemis).
3. Ostu sooritamine
Kui Ostja on kindel, et toode talle sobib, siis saab Ostja toote lisada ostukorvi ning vormistada tellimus. Kui Ostja täidab tellimisvormi, saadetakse talle tellimusvormil määratud e-maili aadressile arve.
Ostja saab internetipoes tellimuse eest tasuda:
1) Pangalingiga (toetab Swedbank, SEB, LHV, Luminor, Citadele, Coop, Revolut pankasid)
2) Pangaülekandega
3) ESTO järelmaksuga
4) Kohapeal sularahas või pangakaardiga (Mobipunkti esinduses, Kalasadama 4a, Tallinn)
Ostja kohustub esitama tellimuse vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Müüja ei kanna vastutust ebaõigete andmete esitamise eest.
Juhul, kui Ostja on saanud arve e-posti teel ja ei ole seda 1 päeva jooksul tasunud alates arve väljastamise kuupäevast, siis tellimus tühistatakse.
Tootepildid on e-poes illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. E-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.
Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole või Müüja kätte (kui Ostja maksab kauba eest järeletulemisel).
Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Mobipunkt OÜ pangakontole või Müüja kätte (kui Ostja maksab kauba eest järeletulemisel).
4. Andmete kaitse ja töötlemise põhimõtted
Müüja tagab Ostja andmete sh. isikuandmete kaitse kohaselt ette nähtud korras. Ostja kinnitab, et on tutvunud ja nõus antud privaatsuspoliitika tingimustega. Lähtudes kehtivatest õigusaktidest ja privaatsuspoliitika tingimustes sätestatust, on Müüjal, Ostja nõusolekuta, õigus töödelda andmeid (sealhulgas isikuandmeid) ulatuses, mis on vajalik e-poes kasutamiseks, Müügilepingu täitmiseks või Müügilepingu täitmise tagamiseks. Muuhulgas on eeltoodust tulenevalt Müüjal eraldiseisva nõusolekuta õigus: saata Ostjale e-poe teenuste kasutamisega seonduvaid teateid, sh. teateid, mille saatmine on e-poe kasutajate turvalisuse huvides; säilitada Ostjate paremaks teenindamiseks ja tehingute tõendamiseks e-poodi sisseloginud Ostja tellimuste andmed, sh mõistliku tähtaja jooksul ka nende tellimuste kohta, mida Ostja sessiooni käigus ei lõpetanud. Müüja kohustub tellimuse käigus kogutud isiklikke andmeid mitte avaldada kolmandatele isikutele (v.a. kättetoimetamise teenuse osutajale ning pangalingi/ESTO järelmaksu kasutamisel partnerile ESTO AS).
Kui Ostja on andnud Kliendilepingu sõlmimisel või muul viisil Ostja poolt tema nõusoleku andmist kinnitava tahteavalduse tegemisega (nt tellimuse tegemisel) nõusoleku andmete turunduslikuks kasutamiseks, kasutab Müüja neid andmeid privaatsuspoliitika fikseeritud tingimustel ja eesmärgil sh. ka Ostjale teenuste ja kaupade personaalsete otseturundus-, kampaania- ja sooduspakkumiste edastamiseks elektroonilisel teel (nt e-posti või SMS´iga).
Ostjal on igal ajahetkel õigus võtta andmete turunduslikuks kasutamiseks antud nõusolek tagasi, saates Müüjale vastavasisulise e-kirja või edasiste otseturustuspakkumiste saamisest keeldumiseks järgides tema e-postile aadressile saadetud otseturustuspakkumises olevat juhist.
5. Tarneaeg ja kättesaamine
1) Kui tellitud Kaup on esinduses, on toote tarneaeg 1-3 tööpäeva pärast arve tasumist (kiireks kättesaamiseks kasutage võimalust tulla tootele ise järele või tellides Tallinna piires Mobipunkti kuller).
2) Kui tellitud Kaup on distribuutori laos, on toodete tarneaeg 2-7 tööpäeva pärast arve tasumist.
3) Kui tellitud Kaupa pole laos, teavitab Müüja Ostjat tarneajast ning toimetab kauba kohale kohe, kui see jõuab lattu.
Ostjal on võimalik valida järgmiste kohaletoimetamise võimaluste vahel:
• SmartPOST/Omniva pakiautomaadiga – hind 3-4€ (kõikide iPhone/iPad/Mac/Watch seadmete ostu puhul on tarne tasuta)
• Tulla kaubale Mobipunkti esindusse järele (Kalasadama 4a, Tallinn)
Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise hilinemise eest juhul, kui kauba kohaletoimetamise hilinemine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada või ette näha.
Kui Kaup puudub laost ning tellimust ei ole võimalik täita, siis võtab Müüja Ostjaga ühendust ning pakub välja võimaliku uue tarneaja või Kauba asendamise vähemalt samaväärse hinna ja kvaliteediga Kaubaga või tagastab raha Ostjale.
6. Kauba tagastamine
Võlaõigusseadusele vastavalt on eraisikust ostjal 14 päeva jooksul õigus e-poest ostetud kaup müüjale tagastada kauba vahetamiseks või raha tagasi küsimiseks.
Tagastamisele kuuluva kauba halvenemise korra vastutab ostja kauba kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest juhul, kui ta on kaupa kasutanud muul viisil, kui on vaja selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, võib ostja seda käsitseda ja kasutada üksnes nii nagu tal lubatakse tavapäraselt seda teha poes. Tagastada ei saa kaupa, mis ei ole kõlblik tagastamiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel ning kui see on peale kohaletoimetamist avatud. Samuti ei ole võimalik tagastada avatud ümbrisega audio- ja videosalvestisi või arvutitarkvara.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada Müüjale avaldus koos arve koopiaga info@mobipunkt.ee e-posti aadressile 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Avaldusse peab Ostja märkima ees- ja perekonnanime ning tellimuse numbri. Soovi korral täidab ostja taganemisavalduse tüüpvormi, mis on leitav Riigiteataja portaalis. Link: https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf#
Ostjal on õigus tellimus tühistada ka enne makse sooritamist. Sellest tuleb teavitada e-posti teel: info@mobipunkt.ee
Müüja tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt lepingu alusel saadud tasud, muu hulgas tarbija kantud asja kättetoimetamise kulud. Kui tellitud kaup ei vasta tellimusele, siis vahetuse- ja tagastamiskulud kannab Müüja. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul.
7. Pretensioonide esitamine
Võlaõigusseadusele vastavalt on eraisikust Ostjal õigus esitada pretensioone 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates toote kättesaamisest, sellest 6 esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama Müüja. Peale 6 kuu möödumist kannab defekti väljaselgitamise kulud Klient.
Mobipunkt ei kanna vastutust kauba puuduste eest, kui defekt on esinenud pärast kauba kättetoimetamist ning selle põhjuseks on:
• Ostja süül või hooletusel toote kahjustamine;
• Toote mittesihtpärane kasutamine;
• Toote loomulik füüsiline kulumine tavapärase kasutamise käigus.
Toote defekti ilmnemisel, peab Ostja teavitama Müüjat probleemist e-posti aadressil info@mobipunkt.ee ning märkima tellimuse esitaja nimi, tellimuse numbri ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpse kirjelduse. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud viivitamatult.
8. Muud Tingimused
Müüjal lasub vastutus toote müügihinna ulatuses. Müüja ei võta vastutust defektiga toodete poolt tekitatud kaudsete kahjude eest (käibe- või kasumi kaotamine, moraalne kahju).
Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes juhinduvad Ostja ja Müüja Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest. Erimeelsuste korral püütakse saavutada kokkuleppe poolte läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Ostjal kui Müüjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.