EE  /  RU  /  EN
EE    /    RU    /    EN
 

Korduma kippuvad küsimused

Kas pakute järelmaksu võimalust?
Teeme koostööd LHV ja Liisi järelmaksuga. Järelmaksuga saab osta tooteid, mille hind algab kõigest 50st eurost. Järelmaksu saamiseks on vaja esitada taotlus meie partnerile (LHV või Liisi) ning positiivse otsuse korral kontakteeruda meiega. Järelmaksu taotlemiseks pole vaja kodust lahkudagi! Lisainfo järelmaksu lehel.

Kas ostate vanu seadmeid tagasi?
Ostame tagasi vanu seadmeid juhul, kui meie käest ostetakse asemele teine seade. Pakkumine kehtib nii uute kui ka kasutatud seadmete ostmisel. Vahetamise jaoks on vaja tulla oma praeguse seadmega (iPhone, MacBook, iPad, Apple Watch, iMac) meie juurde. Meie tehnik vaatab üle seadme seisukorra ning sellest lähtuvalt pakume tagasiostmise hinna, mille lahutame maha ostmisele mineva seadme hinnast. Lisainfo vana seade uueks lehel.

Kas ostate tagasi ka katkiseid seadmeid?
Jah, ostame. Meie tehnik vaatab seadme üle ning sellest lähtuvalt pakume tagasiostmise hinna. Ostame tagasi vanu seadmeid juhul, kui meie käest ostetakse asemele teine seade. Katkise seadme ostuhinna pakkumisel arvestame remondile kuluvat summat. Lisainfo vana seade uueks lehel.

Kas veebipoes pakutavate toodetega saab eelnevalt tutvuda?
Jah, saab küll. Ostusoovi korral on võimalik tulla meie kontorisse, mis asub Tallinnas (Roo 4, 10611, Tallinn, Mööblimajast 50m). Kõik laos olevad tooted on meie kontoris olemas (vastav märge on toote kirjelduses). Oleme avatud E-R 9.30-19.00, L 11-00-15.00. Lisainfo kontakt lehel.

Kas kasutatud seadmed on ikka töökorras?
Kõik Mobipunkti kasutatud seadmed on 100% töökorras ning läbinud põhjaliku kontrolli. Samuti omavad kõik müüdavad kasutatud seadmed kolm kuud garantiid (mõned ka veel tehasegarantiid, kui see veel kehtib).

Miks on mõistlik valida Garantii+ programm?
Garantii+ programmi raames pikendame kasutatud seadme ostmisel tavapärase 3-kuulise garantii ühe aasta pikkuseks. Garantii+ programmi kasutades ei pea kartma kasutatud seadme ostmist, sest vigade esinemise korral jääb parandamine meie kanda. Lisainfo Garantii+ lehel.

Kuidas saada teada, milline on kasutatud seadme seisukord?
Kõikide kasutatud seadete kirjelduses on välja toodud nende seisukord tähega: A, B või C.
Seisukord A – seade näeb välja uueväärne. Seadmel võivad olla mõned õrnemad kriimud, mida esmapilgul pole märgatagi (välimus 5-/5 viie palli skaalal).
Seisukord B – väga heas korras seade, millel on tekkinud väiksemad kulumisjäljed kasutamisest, mis kasutamist ei sega (välimus 4/4+ viie palli skaalal).
Seisukord C – seadmel esineb kulumisjälgi kasutamisest tulnud mõlke ja kriime (välimus 3+/4 viie palli skaalal).

Mis kasutatud seadmega kaasa tuleb?
Kõikide kasutatud seadmetega (iPhone, iPad) tuleb kaasa seinaadapter ning USB juhe. Mõningate seadmetega tuleb lisaks kaasa ka karp ning kõrvaklapid. MacBookidega tuleb kaasa laadija ja seinaadapter. Kõikide toodete kirjelduses on märgitud, mis tarvikud konkreetse tootega kaasa tulevad.

Lehel on palju erinevaid variante uute toodete kohta. Mida need tähendavad?
Uus, pakendis seade – Telefoni karp on kiles ja seda pole avatud. Karbis olev telefon ja lisatarvikud on uued. Sellele seadmele kehtib Apple tehasegarantii 12 kuud alates seadme aktiveerimise kuupäevast.
Uus, demo seade – uus seade, mida on paar korda tööle pandud seadme demonstreerimiseks klientidele. Kulumisjäljed ja kriimud puuduvad (uue seadme seisukord). Tehasegarantii 1-11 kuud või Mobipunkti 3-kuuline garantii, kumb iganes kestab kauem. Seadmega tuleb kaasa vähemalt laadija ning USB juhe, mõnede seadmetega ka karp ning kõrvaklapid (täpsed tarvikud on välja toodud kuulutuse kirjelduses).
Uus, pakendita seade - uus ja kasutamata seade. Seadmel kehtib garantii vähemalt 3 kuud. Tegemist on Apple poolt välja vahetatud tootega, mis on kasutamata, kuid originaalpakendita. Seadmega tuleb kaasa laadija ja USB juhe.

Kuidas osta Veebilehel olevaid tooteid?
Toote ostmiseks tuleb välja valida soovitud toode ning lisada see ostukorvi. Ostukorvi tuleb lisada ka soovitud lisatarvikud (näiteks kaitseklaas ja ümbrised) ning vormistada tellimus. Peale andmete täitmist saadetakse määratud e-mailile arve. Pärast arve tasumist hakkame tegelema Teie tellimusega. Tellimuse kättesaamise aeg sõltub tarneviisist.

Kui kiiresti saab tooted kätte? 
•   Ise järele tulles saab laos olevad tooted kätte kohe peale arve tasumist.
•   Kulleriga tellides saab laos olevad tooted kätte vastavalt personaalsele kokkuleppele kulleriga.
•   Postiga tellides saab tooted kätte 1-2 päeva jooksul peale arve tasumist. Tarneaeg sõltub postiteenuse pakkujast.
•   Kui tellitud kaup asub meie partneri laos, on toodete tarneaeg 3-7 tööpäeva peale arve tasumist. Vastav tarneaja märge on toote juures.
•   Kui tellitud kaupa pole meie partneri laos, teavitab Mobipunkt Ostjat tarneajast ning toimetab kauba kohale kohe, kui see on jõudnud meie lattu.

Kas tooted on ikka originaalid?
Jah, kõik meie poolt müüdavad seadmed on originaalid ning seda on võimalik kontrollida seerianumbri alusel.

Mis remondi ning hooldustöödega tegelete?
Tegeleme kõikvõimalike Apple seadmete remondi ning hooldustöödega alustades tolmupuhastuse lõpetades ekraanivahetuse ning emaplaadi remondiga. Lisainfo remondi lehel.

Kas remondi jaoks on vaja aeg broneerida?
Remont- ja hooldustöödeks ei ole vaja aega broneerida. Vaja on tulla oma seadmega meie kontorisse, tellida oma seadme järele kuller või saata see meile SmartPostiga. Kulleri või postiga saatmise korral tuleb eelnevalt meiega kontakteeruda. Lisainfo remondi lehel.

Kui kaua võtab aega remont?
Levinud iPhone’i vigade parandamine (näiteks nupu või ekraanivahetus) võtab tavaliselt aega 30 minutit kuni 2 tundi. Keerukamate probleemide korral teavitatakse klienti umbkaudsest ajast. iPadi remontimine võtab aega 1 tööpäev. Remonditööde ajaks pakume oma klientidele täiesti tasuta asendustelefoni (iPhone), seega Te ei pea olema minutitki ilma telefonita. Lisainfo remondi lehel.

Aga kui parandatud viga jääb püsima?
Mobipunkt remont- ja hooldustöödel on 12 kuud garantiid. Probleemi ilmumise korral on vaja tulla meie kontorisse ning oleme kohustatud vea likvideerima. Garantii kehtib vahetatud osale. Garantii kaotab kehtivuse, kui seade saab tugevalt põrutada ning sellel näiteks puruneb ekraan. Samuti ei ole garantiid veekahjustusega seadme parandamisel. Lisainfo remondi lehel.

Miks ma pean Teile remondi eest maksma, kui saan ise varuosad vahetatud poole odavamalt?
Internetist tellitud varuosade kvaliteedis ei saa kunagi kindel olla. Meie kasutame ainult kõrge kvaliteediga varuosasid, mitte odavaid koopiad. Lisaks omavad meie mehaanikud aastatepikkust kogemust ning on oma ala spetsialistid.

Kogemus on näidanud, et üritades säästa paarkümmend eurot, võib kogemuse puudumisel lõhkuda ka mõne teise osa (näiteks emaplaadi) ning remont läheb hiljem kordades rohkem maksma, kui see oleks esialgselt maksma läinud. Lisainfo remondi lehel.

Mida teha, kui hinnakirjas ei leidu seadmel esinevat viga?
Praktiliselt kõiki Apple seadmete vigu on võimalik korda teha. Kui Te ei leia oma viga hinnakirjast, siis saada meile email või helista ning leiame sobiva lahenduse. Lisainfo remondi lehel.

Toode on lisatud ostukorvi